Andrés Fernández, intervingut amb èxit

05 / 09 / 2017

El porter ha estat operat del seu genoll al Centre d'Excel·lència FIFA Ripoll i de Prat Quirón Múrcia

El porter murcià del Villarreal CF, Andrés Fernández, ha estat operat amb èxit aquest matí del trencament del lligament creuat anterior del seu genoll dret en el Centre d'Excel·lència FIFA Ripoll i de Prat Quirón Múrcia. El porter es va lesionar en el partit contra la Reial Societat a Anoeta, corresponent a la segona jornada de Lliga Santander (25 d'agost). Andrés Fernández ha estat intervingut pel doctor Pedro Luis Ripoll baix la supervisió del cap dels serveis mèdics del Villarreal CF, Adolfo Muñoz.

Joan Femenías, també operat

A més, el porter del Villarreal B Joan Femenías també s'ha sotmès amb èxit a una intervenció quirúrgica de la lesió al labrum (lesió de Bankart) de la seua espatlla esquerra al Centre d'Excel·lència FIFA Ripoll i de Prat Quirón Múrcia. El mateix doctor Pedro Luis Ripoll ha dut a terme l'operació.

El Villarreal CF vol desitjar a tots dos una ràpida i reeixida recuperació.

Noticies relacionades