Dades del Club

ESTADI: "ESTADI DE LA CERÀMICA'
CAPACITAT: 24.500 ESPECTADORS
PRESIDENT: FERNANDO ROIG ALFONSO

Vila-real és la segona localitat més important de la província de Castelló (Comunitat Valenciana) i està situada a uns 5km de la vora del Mar Mediterrani. Tant l'Estadi de la Ceràmica com la Ciutat Esportiva i la Ciutat Esportiva PAMESA Ceràmica es troben dins de la mateixa ciutat, ja que el feu groc se situa dins del nucli urbà, mentres que els camps d'entrenament estan en la perifèria (a 5 minuts de l'estadi).

Funcions del Club
  • La participació en competicions esportives oficials de caràcter professional de la modalitat esportiva del futbol.
  • La promoció i desenvolupament d'activitats d'una o diverses modalitats esportives.
  • L'explotació i comercialització d'espectacles esportius, productes, i drets de tota mena vinculats o relacionats amb la modalitat esportiva, l'equip professional i els mitjans de l'equip.

informe y memoria

Dades de contacte

Estadi de la Ceàmica
Carrer Blasco Ibáñez, 2