El migcampista del Villarreal, Rubén Gracia Calmache ‘Cani’, ha confessat sentir-se gratament sorprès pel gran nivell dels canteranos que s'han incorporat aquesta pretemporada al primer equip. El veterà futbolista saragossà, malgrat confessar que ja els coneixia, va explicar que és en el dia a dia quan es veu el gran nivell dels seus companys. “És veritat que enguany es queden jugadors importants, però sobretot m'agradaria destacar la qualitat dels quals han pujat. M'he quedat una mica sorprés perquè els coneixia d'abans, però fins que no estàs entrenant tots els dies amb ells no t'adones del tot de la qualitat. Crec que hi ha un alt nivell de tots els que han pujat. El que està preparat, ho està per a jugar tant en Primera com en Segona. I si és a l'inrevés, doncs tampoc jugarà, ni tan sols en Segona B”.
Quant a el ‘stage’ que el Villarreal realitza en el Parador Nacional del Saler, l'aragonès creu que la concentració li vindrà molt bé a l'equip. “És ací al costat i bastant semblat al que tenim ací, però ens vindrà bé. No estàs en la teua casa, sinó en un hotel concentrat, amb els companys i tot el cos tècnic. Ajuda a conèixer-te millor i açò després també es veu en el camp. Per la meua experiència sempre he estat concentrat fóra i en l'estranger, però a tots ens agrada estar també a casa descansant. Cada vegada queda menys i cada vegada estem millor. Amb els dies vas agafant físic i pots fer més coses”.
A més, l'interior saragossà va explicar que, malgrat els resultats collits fins ara, potser el partit més estrany va ser el disputat en El Alcoraz, si ben l'equip encara necessitava més rodatge. “Fins ara ens ha anat bé, però el partit d'Osca va ser una mica rar. En la primera part estaven molt tancats arrere i era molt difícil entrar, però en la segona el partit es va obrir una mica més. Són partits en els quals encara no tens el to físic i costa més, sobretot quan es tracta d'equips, com és el nostre cas, que volen tenir la pilota”.

























